mardi 11 décembre 2012

Colis surprise rempli de cadeaux de la part de Lola


Le facteur m'a appelé tout content et moi plus contente et heureuse que j'ai été!
Lola m'a rempli de jolis cadeaux et j'ai reçu le premier voeux de Noël écrit à la main
de cette année! Merci infiniment Lola tu as rempli de bonheur mon coeur et ma maison!

Ai quina alegria quan el carter m'ha cridat i més contenta i feliç que m'he posat jo!
Correu sorpresa de la Lola que m'ha omplert de regals preciosos fets per ella i m'ha escrit la primera postal de Nadal escrita a mà de l'any!
 Moltíssimes gràcies Lola has omplert de felicitat el meu cor i casa meva!

Que alegría hoy cuando el cartero me ha llamado y más contenta y feliz que me he puesto yo!
Correo sorpresa de Lola que me ha llenado de regalos preciosos hechos por ella y me ha escrito
la primera postal a mano del año! Muchísimas gracias Lola por llenar de felicidad mi corazón y mi casa!


How happy was the postman to see me and more happier was I this morning ;)
Lola has sent me lots of cute creations made by her to me.  She has also written
my first Christmas Card of the year! Thanks a lot Lola for all this happiness not only in my heart but also in my home!

2 commentaires:

lola a dit…

mis mejores deseos van en esos regalos
bessss

pitavola a dit…

Alça! quines cosetes més maques!! definitivament la Lola és una artista que tan li es fer feltre com cosir com fer bijuteria o qualsevol altra cosa que li passi pel cap. Ara a disfrutar-ho molt que tu tens ben merescut
Ptns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...