jeudi 12 mars 2015

Customisation de pyjama à pingouins

pingouins pyjama


J'avais ce beau pyjama à pingouins mais je n'arrivais pas à le porter puisqu'il m'allait très court et que pour moi le col était trop ouvert ;) Le voilà prêt à le porter confortablement et le tout en recyclant un gilet noir déjè customisé mais que finalement je ne portais pas trop ;)


Tenia aquest bonic pijama de pingüins però no me'l posava perquè m'anava massa curt i per a mi el coll massa obert  ;) I aquí el teniu ja a punt per portar-lo confortablement i tot reciclant una jaqueta negra ja customitzada però que no portava en prou feines ;)

Tenía este bonito pijama de pingüinos y sin llevarlo porque me iba corto y el cuello demasiado abierto para mi gusto ;) Así que encontré en el armario otra prenda que apenas usaba una chaqueta que ya había customizado y me puse manos a la obra ;)

Refashion for a pyjama;) 



http://madecomaison.blogspot.com.es/2012/01/le-voila-le-gilet-qui-prend-plus-de.html

3 commentaires:

pitavola a dit…

Aiiiiiiiiiii! amb lo que m'agradava a mi com t'havia quedat el jersei :(
Clar que el pijama ara és veu molt mes calentó i melós, suposo que no es pot tenir tot a la vida :))
Ptns

lola a dit…

VAYA COSAS ESTOY APRENDIENDO DE TI YA QUE TENGO EL MISMO PROBLEMA QUE TU LO PONDRE EN PRACTICA
BESSS

El Olor de Cádiz a dit…

HOLA COMPI !!!!! QUE MANOS TAN BUENAS TIENES PARA CAMBIARLE LA CARA A LAS COSAS, AMIGA !!!!! MUCHOS BESOS A LOS DOS !!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...