jeudi 1 septembre 2011

J'adore la rentrée


Bonne nouvelle! Je suis de retour et voilà mon message: J'adore la rentrée AU BLOG. Mon choix un puzzle en prenant des images sur Internet. Le matériel vous le reconnaissez?

Bona notícia! Ja sóc aquí de nou i el meu missatge és: M'encanta la tornada AL BLOG. La meva tria un puzzle amb imatges d'Internet. Reconeixeu el material de base blanc?

Buena noticia! Ya vuelvo estar aquí activamente y mensaje es: Adoro la vuelta AL BLOG. Mi elección un puzzle realizado con imágenes de Internet. Reconocéis el material de base blanco?

Good news! Here I am again. My message is: I love the come back to THE BLOG. A good way to write it a puzzle with images from Internet. Do you recognize the white material?
I participate in the Link and Learn party from No Time for Flashcards .

12 commentaires:

Marisol a dit…

Estic molt contenta que tornis amb tanta energía i vitalitat, i m'encanta aquests puzzle reciclat tan original.
Embalatge de porespàn? quina bona idea!!!

Cristina-Tejiendo las Horas a dit…

Hola Sylvie!! Gracias por tu visita!! Tienes un blog precioso!! Besos.

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Hola Marisol! Moltíssimes gràcies! Ja veus el procès: trobar imatges, imprimir-les, retallar, paper de color de fondo, paper de forrar i a reciclar el forespan d'algun embalatge ;) Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Muchas gracias Cristina! Feliz día!

El Olor de Cádiz a dit…

HOLA SILVIA!!!! QUE BIEN QUE YA ESTAS AQUI !!!! Y CLARO QUE RECONOZCO EL MATERIAL, JEJEJEJEJEJJJ. ERES LA MONDA !!!! Y YA TE ECHABA DE MENOS!!!! BESOS DESDE CADIZ.

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Hola Mercedes!!!! Gracias por echarme de menos amiga Queda en pie lo de encontrarse en persona en setiembre,si? ;) Besos

pitavola a dit…

Ja em preocupava el títol! sort que l'has arreglat amb lo del Bloc jaja
Xatina fa una setmana que m'en enrecordo de tu he començat a fer una alfombra i no vegis el que costa!!!!!!!!!!!!!!!!

SUSANA a dit…

Hola Silvia :
Que placer ver tus lindisimos trabajos de reciclados !!Felicitaciones son muy originales.
Amo reciclar!!
Un beso

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Pitavola, com m'agrada que pensis amb mi fent manualitats! Una alfombra mmhh que interessant Just una amiga acaba de venir a casa i davant l'alfombra ha dit uau que bònica i ja li he ben girada perquè veiés l'artesania bé jeje Si està estona si però i lo maca que queda eh??? Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Querida Susana, muchísimas gracias!!! Encantada de compartirlos y ver vuestras aplicaciones en vuestras casas. Un beso

pitavola a dit…

si si molt maca peró i puc estar 3 anys i tu les fas amb un plas! jaja
m'has enviat un correu al yahoo i no el puc obrir, me'l reenvies al gmail?
Et deixo que vaig a fer alfombra jaja
Nanit

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Fet Pitavola! Ptns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...