mercredi 26 septembre 2012

De pantalon à jupe en cours


De pantalon à jupe en cours.

Una faldilla d'un pantaló en curs.

Una falda de un pantalón en curso.

From a trouser to a skirt.

 

7 commentaires:

TOÑO a dit…

No tengo ni idea de esto Sylvie pero seguro que te haces un modelito único.
besos

Mª Reyes a dit…

Aiò ho feia sempre la meva mare, i la veritat es que la faldilla quedava més bonica que no pas els pantalons d'origen. Ja ens ensenyaràs el resultat final. Petons

Cristina-Tejiendo las Horas a dit…

A ver, a ver....como quedará???? Seguro que estupenda!
Un besito guapa.

lola a dit…

hola maca
de vegades sembla que tenim telepatia jo estic en el mateix però amb texans i així ens fem les faldilletes de l'hivern.
si teles poses amb mitges negres vestides tot l'hivern
bessss

pitavola a dit…

...i tu venga a ensenyarnos els teus principis de costumitzacions i jo encara espero veure les de estiu acabades (ara bé quan les has publicat i m'he d'empassar el comentari, jaja)
Ptns guapa

El Olor de Cádiz a dit…

QUE BUENO COMPI !!!!!!!!!! TODO RECICLABLE....
SII, RECIBI TU MENSAJILLO, Y TE LO AGRADEZCO MUCHO !!!!!!!! MUCHOS BESOS, COMPI GUAPA.

Marie-Anne a dit…

Depuis un moment je voulais transformer un pantalon en jupe!! Montres-nous vite le resultat!
Bises !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...