mardi 19 juin 2012

Pothos nouveau tuteur et pot

 



Un nouveau tuteur fait maison pour le pothos et nouvelle décoration, customisation  ;)
L'on dirait que le pothos a des oranges ;) 
Comment faire un tuteur? La première fois c'était un tube, cette fois l'intérieur ce sont 3 cannes et puis le couvrir du tissu vert pour les clôtures des jardins et voilà.
 
Un nou tutor pel pothos fet a casa i nova decoració ;)
Talment un taronger, veritat?
Com fet un tutor? Doncs posant com a base a l'interior un tub o canyes en aquest n'hi ha tres i cobrir amb tela verda de valla de jardí i llestos.

Un nuevo tutor para el photos hecho en casa y nueva decoración ;)
Parece que de naranjas y todo! 
Cómo hacer un tutor? Coged un tubo o cañas en éste hay tres y cubrir con tela verde de valla de jardín y listo.

A new stake for the pothos ;) 


10 commentaires:

pitavola a dit…

Quina xulada un Pothos amb taronges!!m'encanta, com trobi taronges et copio !
Bisous!!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

M'agrada que t'agradi Pitavola! Ja em sabràs ensenyar les fotos que em fara il·lu! Bisous!!

Mª Reyes a dit…

Una vegada a casa va aparèixer l'almetller ple de cacahuets, es que el meu pare deia que com que no feia res el tallaria,i la meva germana i jo el vam fer "fruitar". T'ha quedat molt bonic. Petons

El Olor de Cádiz a dit…

COMPI !!!!! TUS PLANTITAS TIENEN QUE ESTAR SUPER-CONTENTAS CONTIGO !!!!! QUE BIEN LAS CUIDAS !!!!
CUANDO TU ESTES POR AQUI, HACEMOS JUNTAS EL SORTEO, VALE ???? MUCHOS BESOS, GUAPI.

Júlia a dit…

jijijijiii!! molt original!
Un petonet

lola a dit…

hola guapa tenias el potus descontrolado ehhhh,
te quedo precioso
bessss

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

A recordar el que em dius de maco i entranyable que és, dues germanetes salvant un ametller ;) Mts ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Muchas gracias compi! Muchos mimos si para las plantitas que decoran el hogar y el jardín pues nos llenan de felicidad con su companyia ;) Me encantará hacer el sorteo juntas! Muchos besitos!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Moltes gràcies Júlia! M'agrada molt així, un pothos taronger jeje Petonets

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

jejej caber cabía en su anterior maceta y no se quejaba pero yo que le veía más futuro en una maceta mayor y con más terreno para ir subiendo ;) y a lo grande si, si jjejej Muchas gracias Lola! Bessss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...