lundi 11 avril 2011

Des boucles d'oreilles à ensemble boucles+collier+bague



J'avais ces boucles d'oreilles et je ne les portais pas parce que je les trouvais trop grandes et j'ai trouvé ma solution. Transformer les boucles d'oreilles et faire un pendentif de l'une des parties et y ajouter une bague. J'aime le résultat!

Tenia aquestes arracades i no les portava perquè les trobava massa grans i he trobat la sol·lució. Transformar les arracades i de una de les parts fer-ne un penjoll i afegir-hi un anell. M'agrada com ha quedat!

2 commentaires:

pitavola a dit…

Doncs a mi també m'agrada i molt!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Impressionant el canvi veritat Pitavola i astorada encara que un cordonet platejat de regal sembli plata. Increïble! Gràcies! Ptns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...