jeudi 2 juin 2011

Bouteille bleue à vase fleurs rubis


Recyclage d'une bouteille de shampoing en vase avec un peu de laine et des rubis en plastique.
Reciclatge d'una botella de xampú en gerro amb una mica de cadeneta amb llana i rubis de plàstic.

4 commentaires:

kiselbri a dit…

Un trabajo ingenioso y muy lucido por cierto..
Besitos amiga.

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Muchas gracias kitty! Estoy con el azul, azul turquesa... Besitos amiga.

pitavola a dit…

Ets una mina! no sé com no se t'acaben les idees!
Aquest també m'agrada molt i potser és més fàcil de combinar, no?
Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Moltes gràcies Pitavola! Visca la cadeneta de dits en tota la seva riquesa i varietat! M'agrada poder realitzar cada vegada noves creacions. Aviat més idees per compartir. Hi ha creacions que les tinc clares i d'altres que em vaig deixant portar pel moment, pel material, pels colors... Ptns

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...